1. Речі, які тобі не подобаються, зате продаються з величезною знижкою. Насправді, знижки – найкращий в світі маркетинговий хід. Ти не повіриш, але три пари джинс, які ти так і не одягала – саме нераціональне розтрачання грошей. Але не тільки джинси.
  2. Ще три чашки зі смішними написами. Статуетки, чашки, м’які іграшки та інша нісенітниця – це супер, якщо ці штуки тобі дарують у 5 класі на іменніни. В якості пилозбірника і предметів, які ти ховаєш, коли твій хлопець приходить в гості – дуже погано.
  3. Модні штуки. Якщо ти купуєш щось просто для того, щоб бути “в тренді” – ти витрачаєш гроші на вітер. Немає нічого хорошого в прагненні бути як всі, пам’ятай про це.
  4. Речі “на потім”. Це в дитинстві нам купували деякі речі на виріст, тепер же це називається оверсайз. А ось речі “на потім” називаються непотрібним мотлохом (тільки якщо це не завчасно куплені квитки).
  5. Ще одні гарненькі туфлі. Звичайне складування речей не приведе тебе ні до чого хорошого, це факт. Якщо ти не хочеш перетворити квартиру в склад – просто перестань робити це.
  6. Кльовий бренд. Відкладати на на відпустку, а на годинник від кльового бренду – дивно. Ти в праві вибирати все найкраще, але при цьому не урізати всі витрати на їжу і тд. Подумай про те, скільки всього великого і світлого ти могла б придбати, якби не гналася за ім’ям якоїсь вкрай дорогої марки.

Також читайте інші рубрики нашого сайту Все про Все: Тернопіль, Україна, Світ, Політика, Цікаво та Iнші Новини

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here